How Much You Need To Expect You'll Pay For A Good انواع ادیان

Wiki Article

در بسیاری از کشورها که قانون آزادی ادیان اجرا می شود، ظهور فرقه ها و عقاید خاص و عجیب به شکلی کاملا عادی و معمولی در آمده است.

اگر میان آموزه های دینی همه ادیان موجود جستجو شود، چیزی جز خدا و خدایی شدن انسان نمی توان یافت.

یک مسیحی کاتولیک نیز نمی گوید: من عاقبت انسان را پس از مرگ، معاد می دانم؛ واقع هر چه می خواهد باشد؛ او می گوید: عاقبت انسان، پس از مرگ، در حقیقت و واقع، معاد است.

آیا این شخص بعنوان مسلمان وظیفه نداره از قدرتی که داره ازش برای مبارزه با جرم و جنایت و فساد و دزدی استفاده کنه این همه داره اختلاس میشه از بیتل مال چطور برای کمک رسانی که رسید دستور مستقیم داد که کسی حق دست زدن به بیتل مال رو نداره برای این کار

همان گونه که مشاهده می شود؛ تناقض میان ادیان به هیچ وجه -حتی با پذیرش مبنای کانتی جان هیک- قابل حل نیست.

جان هیک در گفتگو با عبدالکریم سروش نیز از رنسانس اسلامی سخن می گوید؛ اگرچه با تأسف، این زمان را مناسب برای رنسانس اسلامی نمی داند.

مگه خامنه ای بزرگتون نیست مگه همه ی بسیج و سپاه و ارتش برای خامنه ای که بقول خودتون نگه دارنده انقلاب هست کار نمی کنن

بله ، این فرمایش شما درسته. از لحاظ دینی که چه عرض کنم ، حتی از لحاظ انسانی اگه کسی از دستش برمیاد که کاری رو انجام بده ، بهتره که انجام بده.

حتی موقعی که ایشون رو برای رهبری انتخاب کردن ، ایشون بصراحت مخالفت کردن.

به گفته این سازمان آمریکا هم که قبلاً جزو کشورهای خوب در زمینه آزادی بیان بود در دوره ترامپ یک درجه افت داشته و وضعیت آن از سفید به نارنجی تغییر یافته است. همچنین اشاره شد که در انتهای این لیست به ترتیب از آخر کشورهایی چون ترکمنستان، کره شمالی، اریتره، چین، ویتنام، سودان، سوریه، جیبوتی، عربستان سعودی، لائوس و ایران دیده می‌شوند که وضعیت آن‌ها در جدول و نقشه سیاه است.

مسلمانی که چیزی از قرآن ندونه حالا بلفرض website حافظ قرآن هم باشه و سریع با یه سری حرف تو دل بورو بز پرست بشه یا مسلمانیش لقب بگیره بشه مسلمان شیعه یا مسلمان سنی و هرچی این مسلمانیش بدرد لای جزر دیوار هم نمی خوره

پس همه ادیان حقند و هر کس به فراخور حال خود دینی را می تواند برای خود برگزیند.

همین ایرانی ها و مردمی که ازشون دفاع می کنی جزو عرف پذیرترین مردم در طول تاریخن

وقتی خمینی میاد با دروغاش و ترکیبش با آیات قرآن مردمُ تحریک می کنه و میگه اسلام اصلا حکومت نیست که این یعنی اسلام به هیچ کس زور نمی گوید ولی بعد از بقدرت رسیدن میاد میگه هرکس خلاف اسلام حرف بزنه و بخواد حکومت اسلامیُ به خطر بندازه دستش را قطع می کنم خودت دیگه تا تهش بورو

Report this wiki page